Lång skoldag - pissed of pga orättvis behandling...

Yeah direkt när man kom till klassen/ salongen idag så blev det klagomål igen, så de ska börjas igen??
Jag visste att jag int hade kund direkt utan först 4 timmar senare.. Så jag kom 5 minuter för sent?!? voi vittu att de ska klagas på oss 2 när alla andra springer som dom vill?! finns såna som kommer 15 min för sent oxo av nån konstig orsak fast dom går lika lång väg, som även får sluta tidigare fast andra ska gå lika långt, Alltid är det orättvist vittu.. som tex när en kompis hade tansläkarkoll så tyckt läraren att hon sku ändra tiden.. Fast en annan sku få fara o fixa naglarna.. Men sen ibland e man snäll o gullig mot en jo.. men vittu ändå..  så kort och enkelt har jag varit pissed of hela jävla dagen.. Alltid e de skillnad på folk och folk..
 
Klippte Sandras hår, plattade ett tjockt dockhår, satt mitt i salongen o läste. Åt, förde mat. och sen hade jag kund och sen fick jag mina ögonfransar målade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback