Ny vecka - no good start..

Jippiee. nu e de ny vecka igen och min början på veckan har int alls varit bra..
ei vittu ändå :( nåja får hoppas att det är bättre i morgon. Idag körde ja till sani och sen fick ja åka till Karis
med hennes farsa. Sen gick jag o Sani från typ rondellen i karis. och första lektionen var Kemi. <3
Sedan blev dte mat och där åt ja inget eftersom det var gröt, Vem vittu äter morgonmål till Lunch?!?!
sen så drog hela vår klass till karis servicehem och klippte gammlingar där.

sen när vi kom till skolan igen så skulle vi föna och testa olika redskap o s v.
Sen slutade vi ca 10 över 3 och då gick jag till busshållplatsen och väntade med älsklingen där.
Och sen kom jag hem till ekenäs och gick via Sanis efter min scooter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback