Solning och Motion på g!

Sen när ja o Sandra kommer till ekenäs så far vi o sola, o jag solade i bh o troser brevis en mycket aktiv bro haha, Sandra började skratta när det kom en gubbe på en cykel på fel sida av vägen och stannade och glodde hahaha. ei vittu ändå. Sen härjade jag med isen ofc. sen drog jag hem och där fick ja vara social med brorsans flickvän som råkar vara en väns storasyster.

Sen fick ja sån panik att ja måddes göra nått, och jag far bara ut o länkar mitt i allt,  drar till min vanliga länk plats och det gick bra på vissa ställen andra sjönk man in i  ( ända till knäet ) så det gick som de gick , sen hann ja ännu länka till Sandras o vara med henne en stund. <3


yeah,, funderar på att börja träna mer. Mer?!?! ja tränar ju ändå inget så redan idag var mycket hahaha. men kanske oftare? int så svårt det helle rmen men ändå, You get it, right ?

Godnatt och puss till alla mina läsare <3
och nån får förklara varför igår var den mycket aktiv dag på min blogg?? ingen uppdate eller nått men ändå var det mer läsare än de vanliga.. voi voi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback