Stressmorgpn - Vappen!

Yeah, ledig idag, vaknade av att älsklingen ringde. jippie vad min mage ville sammarbeta i morse med, köndes som nått sprang inne i den.. Men positivt är ju att mensen kom idag morse.. ALLTID när jag ska nånstans.. Men nåja, jonas får ju ett bra veckoslut i varjefall med mina korta nerver haha. har stressat ända sen jag steg upp. Håller på packa o sen ska ja via alko o sen till Hangö.

BTW! min telefon är helt homo så kan int använda den.. men det lilla problembarnet ska nog fan funka snart för jag måste ringa och hittar ingen annan telefon..

Bra början på Vappu / vappen / valborg vad fan ni nu kallar det.

Men Glad vappu på er all asom läser det här <3
Klaada vappen ! ;D

Kommentarer
Postat av: Agnes Cecilia

SV: Tack!

2010-04-30 @ 13:17:02
URL: http://loltufflol.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback