Tandläkare 7.30

Yesbox, idag steg ja upp kl 7 o funderade på att hoppa över tandläkaren, min skräck för tandläkare är riktigt hemsk, och allt beror på att när jag var liten typ 4 - 5 år och skulle till tandläkaren för första gången så jagade dom ut mamma och så och jag bara skrek, Sen så har dom även borrat mig i kinden så att jag svimmat , och så vidare haha. Men nej, jag klarar knappt av att gå på kontroller FFS! Men det här gick helt bra, ny tandläkare som jag gick hos och hon frågade helatiden om de va bra o hur de gick o alt sånt, sa vad hon gjorde etc... Medan den förra bara gjorde o nej huhhu..

Men mutsi körd mej idag dit, och sku hon int ha gjort det sku ja int ha fari heller. Det visste till o med hon.
dom lappade 3 st saker, min ena rotfyllning hade släppt på vissa ställen och så,

och sen så frågade hon om ja ville ha bedövning och jag sa jo , och så fick jag 3  st sprutor och jag råka svälja lite med, sen fråga  jag om man kunde få överdos av bedövning. och hon blev helt paff o sa att nej då , men rikit chockad såg hon ut ändå, haha. Jag var ca 15 - 20 min hos tandläkaren och sen gick jag hem.

Och nu ska ja försöka vila ännu tills jag ska till skolan, och jag har käften bedövad ännu, och nästa tid är i början av Juni.. Nice Nice!

s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback