Yeah, THIS SUCKS!

yeah, bloggandet är på noll, har ingen lust eller tid att blogga, ligger bara hemma och är deprimerad eller är ute med Sandra. och på grund av att jag raderade hela förra inlägget som innehöl mycket starka känslor om vad som gäller nu så tycker jag att ingen ska behöva få veta om dom.. Nobody's ready for them.. men dom flesta jag är med och pratar med har märkt att jag har förändrats..

Angst angst.. finns så mycket ja sku vilja få ur mig men det sköter jag på mina egna sätt..

Något positivt är i varjefall att Jona skommer hit över veckosluter och att jag får min dator i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja såg dej ida där vid österby när du åka me din fajjaa ^^ me hann int moijna.. xD <3

2010-04-08 @ 16:40:08
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback