( brandbil + ambulans ) but Home again.

Yeah kommit hem igen efter att ha varit i hangö hela veckoslutet.
Fredagen vr jag o jonas barnvakter igen och vi såg på 2 finska filmer, häjyt och rööperi.

g

Sen sovde vi över där och jag sovde till ca 12 igen. sen drog vi hemmåt o sen till junttis o dricka. där hände va som hände eftersom de flesta har delade åsikter så säger jag inget här om den saken, vi tar det på min andra privata blogg. men de va ju ca 13 olika shakk där hela kvällen. Sen kom brandbilen dit o sen ambulans, men de va ingen hätä. sen for jag o jonas hem runt 1 tiden. Satt ute vid deras bord och talade en lång stund <3

Nu på söndagen har det int hänt nått speciellt, vi kom hem 2ans tåg hem till ekenäs och så var vi o handla o så cruisa vi runt i stan och så har vi haft filmkväll <3

b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback