KvällsSpa.

Skabbdag idag, sovit i stort sett nästan hela dagen, och jag känner mig bättre än vad jag kände mig igår. Idag mot kvällen gick jag i bastun och satt där  en stund och sen började jag med en liten spa kväll i mitt rum, manikyr-vatten, inpackningar + allt annat möjligt roligt. Ska snart börja måla naglarna mina och fyfan hur nagel dekorationerna va fittiga att få bort ändå som vi fixade i skolan, stenarna var inga problem men limbilderna, nej hoho ändå, + att man satt och pratade i telefon undertiden haha. Far kanske först på fredagen till skolan igen så jag kommer bli galen här hemma innan dess. Beslutsångest har man med så det räcker. Saknaden av alla gulliga människor är hemsk. men snart ska jag börja se på MTV sverige för att ha någå annat och göra och tänka på. Annat som jag gjort idag är att ha läst blogginlägg, fyfan jag har sen MIDSOMMAREN kvar att läsa.. herregud en sommar utan uppdateringar och hela bloggvärlden går och förändrar sig.. Nåja inte som om jag har så mycket annat att göra under dagarna när jag bara ligger hemma och vilar. Feber har börjat sjunka lite nu med så nu är jag runt 38.8 , men nu ska jag börja titta på tv'n.

x

PEACE AND LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Anna

the cutie is u <3

2010-09-01 @ 16:23:02
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: Anna

o dååå e du sööötnööten här <3

2010-09-01 @ 17:24:31
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback