God morgon ! :D

Nu har jag varit ute och gått i ca 1 timme med högklackat + klänning i snön, CRED till er som gör de galant med högklackat på snö/is, men det börjar nog gå bra för mig med haha, de e - 21 här fö tillfället så det var att sätta fart på benen haha, VITTU, nervös x 3000 just nu men de ska nog bli bra, Ska fixa håret , äta nått ( försöka )
och sen sminka mig och sen kolla om jag har allt jag behöver med mig.

Dagens planer :

- Fixa mig,
- packla klart bilen, ( frissa väskan, klädväskan och raketerna ska in i bilen åtminstone.
-  köra till hangö,
- fixa brudens frisyr + mannens.
- ta de lungt ;D
- till kyrkan ( vigseln )
- Till Deep South / viking motelle. ( efter fest )
- Till Jeres och supa så satan och fira de nya året! haha :D

äpöljk
Bilden passar bra in på mig idag ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback