hyvää uutta vuotta homot!

haha, när jag var och söka joni så packa han hela bilen full haha. först ringd han o fråga om nån annan sku med, men it trodd jag att han sku ha så myky med sig haha, Sen for vi o sökt jonas , kört hem toni for till Jeres och så ffor joni och köpa raketer, Som vi sen smälld ajja  bajja. hahah vittu vissa small så satan och int va de bättre av att de eka heller :D

sen så cruisa vi en stund och sen hamna jag komma hem tidigare så vi sku hinna fara efter rakete till mig med.
Sen hade jag spa bastu så jag sku på någå sätt lugna ner mig lite men nej, vafö sku ja haha, och just nu sitter jag och pratar med söta Amanda <3

I morgon drar det igång en ny FRÅGESTUND så kom ihåg att ställa frågor <3
Den kommer vara öppen tills Söndag kväll / Måndag morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback