To Hanko ja takas <3

haha, sen blev dte mot hangö, och jaaa ittit rolit att köra 20 km/h rån about Sandö... FITTANS TRAKTORER SOM HA STÖRT MIG HELA DAGEN!!!

Sen där så var jag och söka jonas så drog vi till Butiken efter Jonas Öl, och sen Spenderade jag 52 Euro i Alko, 52 fittans euro for till dricka till Nyåret, Fyfan hu nån kommer vara fuller, haha! Sen hitta vi även födispresent åt Jere och sen drog vi till Jeres och föra drickorna, Sen mitt i allt sku Dena ha oss till Rinken så vi for dit på tobak, sen blev pojkarna hungriga så det blev Forum som gällde, och Jere hann äta opp allt innan vi ens fick någå. O_O . Sen på kaffe till Junttis och sen Cruisa,  och sen var det dags att börja dra sig hemmåt igen, och nu den senaste timmen har jag fixat på Sanis Design <3

Men snart stänger dom Modeme så ska väl försöka orka fara och laga till nått jag kan äta och sen ska jag försöka sova lite. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback