The fucking Day!

Sen tog vi bussen hem och där somnade jag, och kultsi väckte mig haha , knyckte mig mitt i allt av att nån rörde min hand. <3 Voi voi sne va de några som hade smått problem med i bussenmen orka ta upp dom.

Sen gick vi hem och under den tiden hade en person ringt 3 ggr och frågat när jag är hemma -.-''  voi voi Sandra hade det bra i varjefall haha <3

Dagens Bästa Kommentarer :


x
och
x

och säkert flera nog bara jag sku koma ihåg dom. Haha.
Annars har det varit en dålig dag hemma, gråtit för det mesta, fyfan för människor som
har svårt att fatta saker.. men tur så har ja fått tag i kultsi när det varit som värst <3
och sen har ja pratat med andra med <3

Men nu mot kvällen har det blivit lite bättre <3 Och Jona stycker jag e crazy i Pupun ( kaniner ) Maybe so ;D för nu finns det en kanin på bloggen med haha <3 Bunny-Fetisch-4-Life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback