Bastuu + hårvård <3

dNu har jag kommit ur bastun och har torkat håret och så, Ibland hatar jag verkligen att fara i bastun för man blir och tänka där, det är så lugnt och fridfullt där och man ser bar hur elden flammar.. Idag var det blandade känslor i bastun, Jag var egentligen bara i bastun för att lugna ner mig och för att värma mig, Om jag lugnade ne rmig vet jag int, när jag satt och funderade så blev det nästan värre, men jag lyckades hålla mig ifrån det ändå..

Sen köpte jag förra fredagen Eucalyptus schampoo, från Pure Pact, har använt det 2 ggr och märker en jäkla stor skillnad redan av den, så i'm happy, Fick flaskan för 5 Euro ( ca 50 kr ) så om det sku ha faila så sku de int ha gjort nått,

Men har så mycket i huvudet just nu att det är nog bäst att jag börjar gå och och lugna ner mig och gå och lägga mig,

 


Kommentarer
Postat av: Anna

e de där Eucalyptus shampoo bra för slitet hår elr? ^^ <3

2010-01-21 @ 15:35:49
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback