Blekning, blekning och mysigt värre <3



c Idag så drog jag o Sandra 2 timmar tidigare till skolan och så,  Sen färgade jag Sandras hår, och sen blekte hon min utväxt, och sen blev det mat, sen var jag mitt i allt reserv till badminton satane med nej herregud ändå, hur fan ska de gå. Sen börja problemena, Sandra och jag började härja med våra ögonbryn , färga färga bleka bleka haha nej vittu ändå. så nu ha ja förstört mina ögonbryn. Dom var nära o bli grönaktiga med nej vittu ändå, :D <3

Sen var det nog fan mysigaste bussresan jag varit med om, haha <3 somnade några ggr med och lyssnade på gulles musik och nej hohho <3         Älskardej<3


Sen gick ja oSandra hem och öpte kakao o chips och sen va de 2 små ungar som fittades med mig, nej satan ändå så små dom var hahaha.

Sen har de int hänt så mycket, pratat med Anna o Jimmy på Msn, + en annan Idiot och sen spelat på facebook.
Och nu ska ja ut o härja med Mikko o Sandra .

Puss på er alla <3


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Kiwa :) säkert jätte intressant läsning xP

Gonatt ti dig :) sovgott :D Puss på dig gullunge<3

2010-01-12 @ 21:04:06
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback