Brudkamning ( + bild )

Idag drog jag o sandra till skolan som vanligt, men de konstiga va att vi inte såg nån annan där från vår klass.
Men vi började 8 , så alla utom jag o Sandra kom 2 timmar för sent, Så under den tiden gjorde jag Oljebehandling på Sandra och hon tvättade mitt hår. Måste komma ihåg att köpa pure pact - eucalyptus.

Sen kom alla till 10 och vi började med brudkamningarna på ettorna, jag fick vara par med Sabine ^^
och gud vilket hår * vill ha, ge mig *
Det var hur långt som helst och omg, najs ^^

Vi tvättade och fönade det före maten sen var vi o äta och efter maten gjorde vi frisyrerna.
Och till min förvåning gillade Sabine frisyren så mkt att jag int fick ta upp den. :D
*stoltisch*
Jag o Sandra kom först till skolan och vi for sist också. :D

m


Kommentarer
Postat av: Marie

faktist jette fiint ! (:<3

2010-01-14 @ 23:19:38
URL: http://mwikstedt.blogg.se/



Postat av: Anna

nicenicenice! du måst göra min brudkammning elr va de hett (A) <3

2010-01-15 @ 14:43:01
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback