Confessions of Jimmy ( old but touching )

 

sYeah, stänger datorn så småningom, ska se på film och sen texta med gulle <3

Mår lite bättre nu tack vare Jonas,  Jimmy, Sandra , Anna och några andra som fått mig o tänka på annat o så.
Puss på er <3 Ni är guld värda <3

Slänger en fedt gammal bild på mig och Jimmy när vi cammade för nått år sen , hahahah <3
 kollade igenom min blogg jag hade före den här och fyfan Minnen <3 och Minnen </3

Inlägget ja skrev till den här bilden var till ett inlägg Jimmy skrivit till mig fyfan hur ja grät glädjetårar då <3
och en annan text som stod i inlägget var

" fyfan Jimmy, vi har int pratat med varann på ca ett halvt år , hur kunde vi tappa kontakten så ? men äntligen pratar vi igen med varann <3"



Jimmy 16 dec 08
Oh hur ja satt och grät den kvällen han skrev det där till mig, fyfan ändå minnen <3
det må va gammalt, men jag blir lika rörd när jag läser det nu som när han skrev det <3


Kommentarer
Postat av: ERIKA

aw :)

2010-01-11 @ 22:56:18
URL: http://letsgochasethesunset.blogg.se/



Postat av: Anna

du är värd mer än ord kan beskriva <3

2010-01-12 @ 14:22:51
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: jimmy

liiiiiiiiite gammal konversasion^^väfö potar du opp sånt :D

2010-01-13 @ 21:15:19




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback