Cruisning <3

x
Idag så hände de int så mycket tills broidi kom o fråga om vi sku fara ut o åka lite.
Så vi drog ut o åka runt i eenäs o så som vanligt, sen drog vi via Hangö ett varv,
broidi släppte av mig efter många om o men, perkele ändå no blev småungarna rädda , haha
och sen fick jag  hänga en stund med Jonas <3 bene o Juntti.
 sen när broidi had äti klart o de så kom han o söka mig va de ganska 5 före att vi sku ha fastna mellan Hangö o ekenäs , bensan tog slut , rikit breve bensinstationen,som tur xD

sen cruisa vi i stan igen o hängde efter Marsvinet en stund xD visste ni btw att en hare kan springa i ca 65-70 km i timmen , vittu vilken fart den fick ändå.

Sen ville broidi på kaffe o så så ja ringde o ringde o ringde efter Sandra o sen äntligen så fick ja tag i henne o vi for ut o cruisa mer och sen drog vi till Karis på kaffe, broidi bjöd mat åt mig så Bene ska it klaga på att ja int äter nå ;)

d haha

Kommentarer
Postat av: s i m o n e

sv; tackar (: jag tkr inte det själv :P

2010-01-06 @ 23:08:20
URL: http://siimson.blogg.se/



Postat av: celine-www.fempraliner.blogg.se

har vart i globen :)



händer i dag dah?

2010-01-07 @ 10:35:02
URL: http://fempraliner.blogg.se/



Postat av: Friduu

e dedä bene som hänger på dendä Stolppan ? =DD

2010-01-07 @ 13:24:30



Postat av: Anna

o vem e marsvinet?? xD

2010-01-07 @ 19:28:27
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback