dagen kort. Sova och film



y
När jag kom hem så började jag städa lite, men filmen på tv'n va intressantare ( hannibal - the red dragon ) så jag la mig i sängen och somnade, vaknade när filmen var slut så jag satt på den igen. och såg den halvt sovandes. Sen böt jag film ( hannibal ) och somnade om. Så nu ska ja försöka se den utan att somna igen.

Jag kan det där med att somna överallt.
Sen har ja spelat på Facebook Happy aquarium med det är fan beroendeframkallande men ja har många många fischun nu där.

Level 25 - 4 akvarium - 66 fiskar - voi voi - FishFetisch. 

Och jonas som tyckte ja fokuserade mer på fiskarna än på han när jag pratade 1.5 timme med han i telefonen. 
Nej nej varifrån får han allt egentligen. haha vet bara att veckoslutet kommer bli bäst <3

Frågan är bara hur ja ska stå ut 2 timmar i Jonas klass i morgon. voi voi *död*

Men just nu håller jag på lyssna på gulles skiva och
funderar på och gå o lägga mig i sängen och se på film.

Godnatt och Pusu :D<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Om du är intresserad av huvtröjan så går det ju faktiskt att skicka den med posten dit :)

2010-01-18 @ 21:58:12
URL: http://feliciaselden.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback