Dagens msn - dumma frågor får dumma svar.

Hahaha konversationerna på msn har int varit bra idag, både bra och dåliga nyheter har man fått veta, och just nu har ja sån sockerfylla att ingen orkar med mig, *konstigt* har bara smällt i mig 2 kokisar och 1 mudcake...

w 
voi voi han va enda som orka med mig nu på kvällen haha.

Sen var det nån som int gillade min blogg heller, men hennes va int så mycket bättre heller.. voi voi, locka besökare genom att skriva, " hej, ful blogg du har " etc så , joo, bättre försök nästa gång,  Jag har ändå alltid så att jag ska godkänna alla kommentarer, och sen så blockerar jag användaren så att jag har extra koll hur den rör sig på min blogg,får all info skickad till min e-post, vem som rör sig på min blogg,  och hur många ggr den besöke rmin blogg. Perkele ja e pro. AND YOU CAN'T FUCKING DENY IT!

Borde nog gå o lägga mig har fixat broidis dator nu med, blev så trött på att höra, va e d edär va e de där? va gör ja nu ? va händer nu? så jag tog datorn och fixa allt själv!

Jag är Husets Lilla DataVirus Som Fixar Allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback