Friday, Lördag und sunnuntai

 

s

Skolan , sen väntade jag juntti och Jona spå tåget till hangö, sen i hangö så drog vi först via Jonas ett varv, och sen for vi via Jonas syrra som jag klippte igen. Där drack vi kaffe igen, dom kokar beroendeframkallande kaffe. Sen drog vi hem och såg på film och myste <3

fLördagen hände int så mycket i hangö vad jag minns. Fick veta att vi var lediga på måndagen. Bra informerat igen som fan. Vi var med Joni en stund, och träffade Jonas "angel-sent-from-heaven"  haha han var rolig. Sen runt 2 tiden drog vi till ekenäs, och Jonas fick för första gången träffa mina föräldrar ^^. Allt gick helt bra. Mot kvällen blev vi ensamma hemma och såg på the Xfactor bland annat, sen var min bror där med mat mitt i allt. Sen drog vi ut och åka med bilen och sen till hans lägenhet och såg på film. Sen ut o åka igen. och jag och Jonas var hemma runt 2 - 3 tiden.

dMysDag med gullet <3 vi låg och såg på tv typ hela dagen <3 det var hur mysigt som helst haha fast vi låg och såg på paris new BBF haha ändå, det kom hela dagen avsnitt så voi voi, sen tog gullet 17.23 tåget hem, yh, ja ville int fan släppa taget om han men men <3  Sen senare mot kvällen hände det int så mycket, satt och härjade på Fb och så.

                                                     Tänx för ett underbart veckoslut <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback