Härja härja härja! + Dagens fråga!

Idag efter bussen kom Sandra till mitt. Vi sku arbeta på ett föredrag men de gick inge vidare alls hahah. Perkele ändå får sitta hela natten nu med det istället. Vi satt och härjade och bråkade hahah.
" frys fast bjängorna i trappräcket!" hahahahah!

Sen så följde jag henne hem och så for vi ut och gå med hennes hund och sen när hon vände om så gick jag ännu ca 45 minuter ute o härjade för mig själv, haha, sne ringde jag gullet och pratade med han en stund, Fyfan kan det int bli fredag redan?? det har varit torsdag tillräckligt länge redan!

Sen så kom jag hem och nu sitter jag här, och ska snart sätta på Simpsons och se på några avsnitt.
Hoppas ni har det varmt och skönt där ni är. Ute är det svinkallt och jag ser verkligen fram emot morgondagen (a) <3

Bara jag som märkt att Blogg.se funkar int normalt, och att den nya designen eller vad man ska kalla det int funkar som den ska ? + att den ser konstig ut..?

Kommentarer
Postat av: mis ^^

Blogg.Se e fail ._.

2010-01-29 @ 22:13:55
URL: http://miuwh.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback