hoi hoi - lördag

Yeah, Jonashade ett jäkla humör i mrse, och bara jag fått vaknat så drog vi till Junttis.
och han sovde ännu då. o kl va runt 1 - 2 tiden.
Sen drog han till butiken och jag o Jonas myste framför öppna brasan.<3
sen va mitt i allt Bene o Juntti där nere oxo,

Sen har de int hänt så mycket jag o nicole drog till ärrän ett varv, och Bene fixa spinnrockan. och resten av dagen har varit chill som fan <3

just nu sittter vi ännu hos Junttis och dricker glögg och härjar, och jag vill int hem i morgon I WANNA STAY HERE IN HANKOO MED JONAS! men bara ja kommer hem så kommer de bilder med <3

Cya readers <3

Kommentarer
Postat av: anna

lag hem dej nu annars dör jag för fan :O <3

2010-01-02 @ 22:13:58
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback