i don't know anymore..

syeah, godmorgon eller nått.. seriöst varför har jag blivit så osäker just nu.
 Oron ligger och trycker på helatiden, stressad över allt, och allt verkar gå bakåt igen. 1 steg frammåt men 2 steg bakåt.. i just don't know anymore.. i'm sorry but i really don't know..

Morgonen har varit ganska okey, har int sovit nått överhuvudtaget så kommer väl somna idag i skolan eller i bussen hem. Kvällssalong idag med så jag hinner int se Gulle nä myky idag , men jag och Sandra tar halv 11ans buss till stan så jag borde se honom under matrasten i varjefall.

Har seriöst ingen ork med nått mer, sku bara kunna ligga hemma och sova bort allt, men jag orkar int ens det + att det sku vara livshotande så som jag mår nu att stanna hemma och tankarna sku samlas igen.
Men ska gå från datorn nu, gammla dåliga minnen har kommit tillbaka och allt bara suger igen. Så nu ska jag föna håret, hitta arbetskläderna och sminka mig.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aha, men snygg är den iallafall :)




Postat av: Domi

Fin blogg

2010-01-27 @ 18:11:43
URL: http://emeliewblogg.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback