Känslor från igår..

Jag mådde så dåligt efter att ja följde hem Sandra att den känslan inte går att beskriva, den känslan var att ta
mitt liv så snabbt det bara gick, jag gick o grät och skrek på vägen, jag försökte lugna ner mig,
och jag ville bara att alla bilar som körde förbi sku slira och köra över mig,
Sen när jag kom till Österby skolan,
sprang jag mot stranden, och där gick ja up på isen.. och sprang rakt ut och väntade bara att isen sku brista under..  det ända som snurrade i mitt huvud igår på isen var:

snälla.. brist.. brist och dränk mig.. ta mig bort från detta helvete..


och så hörde jag knaket.. Knaket från is som brister..

sen minns ja inte så mycket mer därifrån, men på nått vis kom jag hem,
allt var bara fuckat igår..
så idag kommer jag inte nås på varken telefon eller msn eller facebook
eller hur fan ni nu tar kontakt..
Bara till vissa personer..


Kommentarer
Postat av: Sofia Eleonora

DU e den söta här <33

2010-01-05 @ 17:56:33
URL: http://outoftheshadows.blogg.se/



Postat av: Anna

Kommer alltid finnas här för dig. <333

2010-01-06 @ 12:47:08
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback