Kurs - sim sensido

s

Yeah, Kurs idag då, nej satan ändå hu de gick bra ändå,
först var det teori från 8 - halv 12. Gäsp. hon gick
 igenom allt som vi gått igenom 1000 gånger förut.

sen blev det mat och efter maten kom det hårmodeller dit.No comment om dom. Hon som jag och janina hade fick mörkare slingor och jämnare färg i hela håret.
sen börja hon prata med mig om min ångets och allt  sånt med, voi voi..då var nerverna o fara ganska redigt. Bara för att hon fick ut ångesten genom att skriva dikter etc så betyder det int att jag får det,
 jag har försökt med det men funkade int. Hon nämnde oxo att jag var märkt för livet, som jag int sku veta det?

finns salva o kräm jag kan använda och sen laser på till så försvinner det mesta.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilket fint hår. Du får komma till Sverige och färga mitt hår ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback