Kvällen

Yeah, som sagt, kvällen e fuckad, men kom hem i varjefall.. mådde skit som bara vad, VARFÖR JUST DU VITTU! som ja int sku må skit redan, nåja.. Cya in heaven or hell, eller vart du no tog vägen.. Du kunde prata om allt med mig och du betydde för mig massor, men ändå tog du den utvägen..
I kväll tog gud tillbaka en av sina änglar från jorden. Vila i Frid Skodi <3
Det var inte såhär det skulle bli, men såhär blev det </3

Därför typ gick ja gråtandes från Junttis med..därför inget hejdå till nån som var där.. vittus helvetes fitt satan... allt kom som en chock.. ingen hade förväntat sig detta... inte nån.. men så brukar det vara..
ville inte säga hejdå till Jonas, inte denna kväll, det tog så emot att jag grät hela vittus bussresan + bilresan + hela kvällen hittills. och nu har ja sån fittans huvuvärk att ja int orkar gråta mer...
tror det är bäst att jag går och lägger mig och sen hoppas jag mår bättre i morgon bitti.
Vittu ändå Skodi :'( </3 vi lovade varann och du bröt löftet </3

is it my turn next?
It feels like it..
It really fucking feels like it..
AND IT IS A NICE FEELING!


Kommentarer
Postat av: Anonymjävel

vem är skodi? :/

2010-01-04 @ 11:56:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback