LAST CHANCE!


dse till att du låter bli han..
det där var sista chansen du får, sen blir tammifan polisanmälningen inlämnad till polisen..

DU HAR DIN EGNA VITTUS POJKVÄN SÅ LÅT MIN SATAN VARA!

så myky skit o sånt ja fick höra igår kväll ändå. nej satan ändå, men att de där hände de var nog satan någå man trodd att aldrig sku hända..men  de hände, så dit försvann min tillit till dig för alltid.. du hade din chans med han o du blåste bort den av eget val..

SÅ MYKY BULLSHIT DE KAN KOMA AV EN SATANS LITEN KÄFT ÄNDÅ!
dax att växa opp månne??
 du säger att du mår så dåligt o så, varför måst du få alla vittu andra o må lika då då??

jag orkar seriöst int bli o bråka med nån så ja låter det väl gå för den här gången, men nästa gång så lämnar jag in polisanmälningen, för ja orkar int få mitt liv förstört ännu en gång..

TÄNX AND GOODNIGHT!
vittu nu när ja fått det ur mig så kan ja gå vidare.. pratat med Gulle om det i ca 1.5 tiommar sen stärva telefon. men vi redde upp det. som tur <3

Kommentarer
Postat av: Anonymjävel

men nu måst hon ju få vara me Laine om hon vill, o hu kan du va så säker på att allt va hennes fel?! kanske din kära pojkvän o har en del i det.

2010-01-06 @ 14:05:18




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback