Månagen - en ledig jävla dag med matlagning och bakning

Yeah, vaknade av att jag mådde så illa och att halsen var helt och hållet fast, rösten var borta och näsan täppt, N-I-C-E! men det blev bättre sen mot dagen. Var ensam hemma med hela dagen vilket har varit ganska skönt, men har saknat Jonas någåt fruktansvärt, det är så tyst utan han . haha <3
Har suttit framför datorn och fixat saker heladagen typ,  väckte gammla minnen med ett varv, minnen som inte borde kommas ihåg, minnen som borde suddas ut totalt. Minnen som var glömda ett varv.. Helt Jävla Fuckade Minnen Helt Enkelt.


was she worth it? was she worth it?
nåja ditt egna fel var det som gjorde att allt blev som det blev.
Men jag kommer aldrig att förlåta dig för det du gjorde. Och jag är glad att det tog slut,
för jag kan faktiskt helt ärligt säga att ett sånt liv jag hade med dig, ville jag inte ha..
Minnen utav dig hugger till i hjärtat när jag tänker på dom </3

but yeah, I'm happier now than I ever been before, cuz i'm in love with a boy who actually takes care of me <3 I feel safe for the first time in over 10 years! And I Can't explain how much i Love You <3

Sen har jag även lagat mat idag åt mig, stolt att jag faktiskt åt idag utan att nån sa åt mig att göra de. brukar int vara så speciellt int när jag är ensam hemma. Sen fick jag sån lust att baka så jag bakade med, men före det så hade jag ett jävla bråk med att få på storrums tv'n att nej hohho, jg har aldrig förut använt den tv själv så haha det tog ett tav innan jag fatta vad jaa sku trycka på. Sen var kl 4 mitt i allt.

Sen var jag i bastun med, hade tänkt testa ett hårtips, men fan om mitt hår sku ha blivi brun-blaschit eller svart sen så nej int idag haha.

Puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback