Nyår 2009-2010

Först drog Jonas och jag till Linda , sen fick ja reda att Sandra ringt 15 gr och skickat 2 messon och sen drog vi o möta henne. sen drog vi via Jonas och sen till Junttis, och sen fixa Juntti 10 cider åt ig, ( nom nom mer dricka )

Detta var nog ett nyår jag int glömmer haha, fick hjärnskakning troligtvis. fick en redig smäll i huvu och svimmade på trappan. Jere o Bene bar in mig, och sen härjade Jag o Sandra genom att ta pojkarnas kläder när dom var i bastun och låsa ut som med bara handduk. Voi voi. ( bilder kommer )

Det for sönder ganska passligt med saker. Och jag o Jonas fick int va själva i bastun heller.

Sen runt 1 tiden så var vi hos Jonas igen <3

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback