Paketbil, Handdukar och småbarn!

Jag hann gå nästan ända till Sandras innan hon kom emot med Paketbil, Som vi åka i "skåpet" till broarna, och sen gick vi därifrån till bussen.

f


Sen tog vi bussen till Karis och gick i stan oh sen ill skolan, där var jag sen med Jonas en stund och sen börja min dag i skolan,
Bykt 3 - 4 st fulla bykmaskiner + hängt upp dom + vikt ihop dom + städat. Sandra har sett på haha och haft 2 kunder. Hon fick en kund som jag oxo haft en liten 2 åring som int kan sitta stilla. (a) Sen fick jag hålla i Lilla Tindra med men hon började bara gråta, hon verkade haft dålig dag för hon grät hela tiden.
Sen slutade vi ca kvart före 7 och tog 7ans buss hem, som jag sovde hela vägen i voi voi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback