school - make up bitch


jidag drog jag och sandra 2 timmar tidigare. Sen när skolan började sminkade jag först Sandra och sen blev det mat och då satt man och åt med Sandra, jimi, jimmy, Nico och Jonas.
sen efter maten blev jag sminkad. sen slutade vi runt 2 tiden, så sökte jag Jonas och så gick vi till bussen <3

Bussen körde förbi 2 st busshållsplatser fullsmockade med människor.
sen var det myspys i bussen hem <3
_ _ _ _

sen när jag kom hem så fick jag söpö video av anna <3
hon har lagat en film om mig :D<3
rörd jag blev :'D


sen har jag en satans mensvärk så alla som tänker vara med mig resten av veckan BEWARE!

Kommentarer
Postat av: Anna

bra att du tkt om den :D <3

nog fö att den va helt skit.. men de e trots allt första filmen ja gjort.. ^^, <3

2010-01-20 @ 18:06:20
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback