So far so good!

Yaah, änså länge har ja hunnit träna i 30 minuter och städat nästan hela rummet, + plockat bort julgrejset.
 det är nått med att Datorn och jag har en dragningskraft till varann för vi kan inte hålla oss ifrån varann, haha.
Hittat Pant som fan i mitt rum igen, har säkert över 10 euro bara ja orkar föra de till butiken.
Men nu ska ja fortsätta städningen och försöka bli klar så jag får pengar så jag slipper till Hangö på fredagen.

+ att så småningom borde Sandra ringa med för kl e snart 3.

får se om ja orkar vara så ego att ja laddar upp bilderna på mig från måndagen
men jag har seriöst sämsta självförtroendet just nu
+ att jag är skabbig </3 byta utseende med mig?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback