Toothpaste removes frizun (?)

Yeah, nu ha ja komi från bastun och de, och tandkräm tar verkligen bort lite av frizun/sugmärken vad ni nu kallar det. Men det beror på vad för tandkräm ni använder också. Jag hittade nått blekande så testade det, och lite märktes de att de "försvann" om man nu kan säga så. Så jag ska fixa lite under natten så att ja int hamnar gå med palestinaduk så mycket, måste btw söka opp en också. Länge sen ja gått med duk runt nacken.
c 
voi voi ändå, kultsi ska få någån tuggleksak så han int biter på mig <3
men borde börja gå o göra mig klar för i morgon för skolan börjar för min del. YEY.
 vet int ens va vi har för lektioner. men hoppas man överlever.
Godnatt alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback