vattenkrig ( skolan ) snuffelisnuff


dYeah, lite över 9 kom Sandra o söka mig, sen drog vi mot stan. Fyllde på busskortet på samma gång när vi ändå hade tid, och sen tog vi tåget till Karis, nej satan no kan man sitta o ha roligt ändå haha.

Sen kom vi till skolan och så och där var jag och Sandra i omklädsrummet hela dagen. Och rullade special permanent, voi voi andå, det blev slött. haha slutade med att jag och Sandra hade vattenkrig och jagade varann i salongen med varsin sprutkanna, nej satan så roligt det kan vara haha. Sen fick vi sluta så vi packa ihop våra saker och drog till bussen, och Sen fick jag en halv dosa Snuff av Juntti. Sen tog jag och Sandra bussen hem och fyfan hur åksjuk man kan bli , ville bara att bussresan skulle ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback