ZzZzzZz - day + music

gSen slutade vi så att vi slutade ca halv 4 tiden.Tog bussen hem och blev utlåst. så jag följde med Sandra till kiosken och tog en kakao. -14 grader var det med. och jag frös. Sen när jag kom hem och nån äntligen kunde öppna dörren så skulle jag städa, men la ne rmig och funderade o så och det slutade med att jag somnade framför tv'n. I just Love 2 sleep daytime.
Bilden passar bra tills idag <3
Sovde bort hela resten av dagen till ca halv 9 tiden. och efter Ca 30 minuter ringer Jonas, I miss you like hell <3
Nu sitter jag och har en sån energi av allt socker jag ätit under kursen så jag går på övervarv, frågan är hur fan ska ja lyckas somna haha. 

Men måste börja stänga datorn nu så godnatt på er alla underbara läsare
puss <3 

                                              Dagens låt(ar) :


Kommentarer
Postat av: corre and matti

hur lägger man in så man får musiken så där<?

och jag behver inte säga vad jag tkr om din blogg...den är så bäst^^

2010-01-23 @ 23:19:53
URL: http://emotjejer.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback