Summer.

Hell to the No.. jag ska börja bli aktivare här, har varit aktiv på en annan blogg och fått mycket positiv respons så .. Senaste veckan så jaa,, förra Torsdagen var det Resa 1 dag, sen drog jag till Hangö på Fredagen för att vara Barnvakt åt aksu paksu det gick helt jees bara att jag int sovde nått under hela natten och så.
Lördagen var vi i ekenäs/trollböle och det åskade så in i hevete och det brann i Hangö.
Söndgen så var chill hos mitt och sen till hangö på kvällen. <3

Måndagen igår var helt åt reven.. Allt var fel och sen mot kvällen fick ja veta att en dött..så bra kan man inte säga att det är.. Ska fösöka söka mig ut nu så int den andra hamnar vänta.

f
Skriver mera kanske när jag kommit in igen <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Sötnos :)

2010-07-27 @ 12:59:42
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Anonym

haha vad "söt" du är, nästan så att man skulle vilja spy när man ser dig! Usch och du kan ju inte ens sminka dig. Väx upp snorlort!

2010-08-04 @ 17:06:16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback