Tisdag - Hela dagen i Karis <3

Idag tänkte jag försova mig till tåget ( det låter som jag rikit sku ha försökt försova mig till tåget, voi voi , ) men jag hann just och just trots att jag vaknat första gången kl 6 men jag hade råkat somna om, Vid tågstationen väntade Frida på mig och så drog vi till hennes, där satt vi o Chilla hela dagen och pratade mellan allt o inget hela dagen , sen var vi till en butik ett varv som jag NÄSTAN visste var var. Sen tillbaka till Fridas o chilla.Och sen körde hon mig till tåget. 

Sen hem till ekenäs igen och sen var jag med Sani till ca 9 tiden vi matade bulländer etc o härjade as usual i Ekenäs haha <3


MYCKET BRA DAG <3 har int mått såhär bra på länge så Tack Frida och Sani <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback