Fredag, Lördag och Söndag

Fredagen var intressant på olika sätt, Allt från skratt till tårar till skrik och allt där emellan.
Var med anna till Hangö och först steg vi av i Hp och gick och såg på när Jonas klippte gräset, sen kom Joni dit med och sen for vi o  satt i garaget med Jonas, Joni, Jere och Pitkänen och drack, sen sku Anna hem med 9Ans tåg så förde henne dit. Sen kom Frida, Nicole, Sara och Benjamin (?) dit ett varv och sen for vi till Hangö " gettot" ett varv, sen  kom vi tillbaka igen och då var karsu + 2 jappar till där. Sen drog jag och Jonas hem och började sova vid 2 - 3 tiden.
dd

Lördag - regn regn regn

Det hände absolut ingenting på lördagen, Jonas satt och spelade och regnet öste ner, vi gick o möta Joni o regnet öste ner, och vi gick till Jere's o regnet öste ner, och vi gick hem och det där jävla regnet öste ner. Jonas fortsatte och spelade och så spelade han hela kvällen. Popkalaset var det i Ekenäs och jag sku själv nog int ens ha farit om jag skulle ha haft Biljetter,

Söndag - Can it be more boring?

Japp det kan det, det hände ingenting på Söndagen heller. Jonas satt och spelade och jag låg och såg på , och sovde haha. men men , Lepo veckoslut finns det med. Kom hem med 9ans tåg och då ångrade jag totalt att jag ens steg på tåget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback