BilSkola 1

Idag drog jag o Sani med scoter till skolan. 20 km på landsväg och liten körfil = najs o köra skoba på haha. Vi härjade en stund i skolan före vi började och vi sprang o printa papper och råkade krocka 1 gång, en riktig frontalkrock man ser i tecknade filmer, och vår lärare såg allt och satt och sskrattade vid skrivbordet haha.

Sen mat -> Bjuda gulle på mat i evalds <3
Sen härja vi me dva vi ville i salongen. Tog bort löshåret åt Jessi och sen fick jag mina ögonfransar färgade.
Sen fick vi sluta eftersom läraren sku på möte.

Så drog jag o Sani till ett träsk i Karis. Där va vi en stund o lekte i vattnet haha. Verkade vara ett mysigt ställe att vara på på sommaren.

sen körde Sani mig till min scooter och så drog ja hem och sen till Bilskolan som började idag. Textade med Craiso först för att få bort lite nervositet. haha . Har helt bra grupp.1 som jag int vet vem är och resten går väl. Första gången idag och det verkar helt Jees. Synd nog tänker inte Sani gå i den bilskolan så jag får väl klara mig själv.

s

 

I morgon igen på ny lektion. och sen torsdagen och sen får jag nytt schema.

Y U K I G I L L A R L O P P A N ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback