Lördag + Morsdag ( söndag )

Sen på lördagen tog jag o kultsi  tåget till ekenäs och for och handlade och sen for vi hem.
Blev myspys hela kvällen för vi blev ensamma hemma och såg på tv tills kl blev 2 tiden och farsan kom hem från krogen. Vi såg på : Dead silence och storm warning åtminstone.
e
Jag somnade under ett tillfälle och vaknade av att Jonas förskräckt skakade om mig o höll för min mun,  av vad jag drömde så har ja säkert skrikit sömnen igen haft panik och nej huhhu ja tycker så synd om Jonas som får stå ut med det. Jag vet själv hur jag sku bli om den jag älskar sku få Panik mitt i allt, börja skrika och kanske slå till en.
Och varje gång det händer skäms jag.  Det räcker att jag drömmer så kan ja få panik i verkliga livet.



Tur var älsklingen med mig under natten. Nej fan va de va otäckt, kanske skriver senare om det i bloggen. just nu tror jag int att nån är riktigt redo för den nakna sanningen om mig.

Söndagen sovde jag o älsklingen tills kl var lite före 1 typ, och då drog vi till Min fammo på morsdags middag.
Där var dessutom en del av släckten , och allt gick helt bra.  Jag satt och spelade Sonic på Vår gammla sega. Och satt och halvsovde. Har varit trött hela dagen..

sen när vi började bege oss hemmåt for vi via efter en blomma till morsan. Och sen hem och se på mer filmer och mysa med älsklingen tills kl blev ungefär 7.

Sen blev det dax att dra mot tåget och där var det 2 st som stod o dansade och ja vet int vad..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mors dag är inte först den 30:e?!

2010-05-09 @ 23:07:49
URL: http://luggsliten.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback