Mondays sucks.. - Yoga time

Kännde när jag vaknade att det var ingen bra dag alls.
Näsan täppt och på gränsen till stegring och spy känsla . Tar 9ans buss till Karis går via butikerna, stöter på några idioter som leker tuffa. Nej vittu ändå o ni börjar yrkkis nästa år haha. Lycka till o klara skolan före era fittnyllen..

Sen i skolan var ja o sovde vid bibban tills en städerska kom o väckte mig, så drog jag till kafferumme o hängde där med Jessi en stund. Sen blev det kemi, och nej fan ändå, trodde jag sku spy 4 ggr, och ja tänkte bara stäng för helvete int dörren . Och ingen paus va de heller, men sen blev det mat i varjefall. skönt att komma ut i friska luften igen. Drog med Jonas och Joni till evalds och åt en liten hamburgare.

Sen blev dte timme igen och jag låg och sovde  i salongen tills läraren skakade på stolen. Sen fick vi fara med på ettorns Yoga lektion. Att ha yoga i jeans och att ha feber tillika = int roligt, jag fick int luft vid flera tillfällen och nej hohho. Vika problem man hadd ändå.

Sen fick vi laga platta finger lockar med plattången och sen slutade vi. Sovde i bussen med till Ekenäs, och att köra i det skick jag är i är inte rekomenderat. De va nära o krocka idag igen. Sen när jag var hemma så mätte jag tempen igen och hade feber den här gången.

JUST MY LUCK! Passligt till min och älsklingens 5 månaders dag med..  Vittu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback