Sick.. men Balansen i skick. ( pic )

Yeah blev hemma idag när jag har feber. Så idag så är det mest sovas för mig. 
Min hals e någåt bättre i varjefall, och snuvan lite bättre.

Balansen e i skick med i varjefall, hade lagat Varm kakao åt mig och tydligen hade jag haft koppen o balansera på mitt knä hela morgonen , I'm a slow drinker haha. Mutsi kommer in skriker att ja ska ha koppen på bordet så att int ja spiller och jag säger bara den e ju där. Tills ja märker att den är på mitt knä haha. så kan de gå.

Idag kommer det komma upp lite de ena o de andra, Borde försöka vara flitig med men det går verkligen int bra alls. Sku heldre vara i skolan idag o ha salong med vittu nej man ska få feber. men vittu i morgon då far ja till skolan fast ja sku ha döden efter mig.

 df


Kommentarer
Postat av: Skiit i de duu

hyyyi så spinkiga armar du har :SSSS

jävla anorexiabarn!

2010-05-11 @ 12:19:15
URL: http://-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback