Sori dudes - bilskolan

Yeah har mått så dåligt att jag int orkat blogga nått. Bilskolan var det på tisdagen  igen det var roligt som vanligt haha, skämtena äger haha <3
Fick tid till Torsdagen, då sku jag köra för första gången, körde 1 timme i Ekenäs kl 8 på Morgonen haha vittu jag fick värre energi kick av det :D  sen drog jag till skolan och där var jag tills kl va 7. körde till och fårn karis med skoban. Najs najs. skönt värre när dte var över 33 grader i skuggan och så.
Idag ( fredag ) var vi 2 timmar i skolan knappt, började 8 och fick sluta 5 före 10 Föredrags dag <3. Sen ändrade jag bilskole tiden och fick köra kl 12 - 13 istället. Sen hem och sen till tåget.  Stressdag <3

Hiss : billärraen tycker jag kör bra haha men lite för snabbt kör jag  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback