Torsdag Morgon tills kl 7

Vaknade 7 tiden steg upp, försökte göra nått men paniken var ännu kvar ångesten kom så småningom med, så jag beger mig in till stan. Där så e de en idiot som int kunde köra som körde dit jag sku. Tappad e nerverna så jag parkera säkert 2 km från tåget..

sd

Sen gick jag till Sani som stackarn fick stå ut med mig på morgonen. Så for vi med tåg till karis och härjade i Karis svenska högstadium. Nej satan ändå. sen for vi o sökt cyklar åt oss, hittade en som var lite för hög för mig men det gick nog, haha andra skor bord ja ha haft eftersom man halka av den haha, tur att man int va pojk ;)

Sen i skolan så låg vi ute o sola en stund och sen börja skoldagen. Hade en permanent och kunden jag hade va finsk ännu till.. Hon satt o skratta åt min finska o tyckt de lät så gulligt när ja försökte. Och jag vet int nu rikit va ja ska säg åt de men alla skrattar åt min finska :bigeyes:

Sen drog vi hem med 7ans tåg och  så satt vi o såg på luftballonger och sen sökte vi min scooter..

Sen spelade jag bort resten av kvällen. Och när kl ännu var runt 1 tiden laddade jag upp gammla bilder på fb vittu vilka minnen och nej satan ändå.. No ha man sitt ut o , men int e de nå bättre nu heller så.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Rooolit att läsa na aades blogg från finland!!

Kul me din dialekt! :) har de på lovin nu!

2010-05-07 @ 16:54:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback