Måndag & Tisdag

MÅndagen : hade Gymnastik först, och sedan var det frisyr time, och vi fick öva oss på bröllopsfrisyrerna vi ska göra på Lördagen, så jag lockade ett hår och satt efast det och VOILA. en frisyr färdig, sen gick man och härja eget resten av dagen.

Tisdagen - Kunddag och jag hade int en jävla kund ens. Sani hade en så jag höll mig i Torkrummet och tvättrummet, eftersom jag hade handdukar denna vecka. sedan förstörde Läraren mitt humör när hon tvingade mig arbeta när jag sa åt henne att jag inte hade lust utan heldre gjorde nått annat men men. Sani fixa <3 Sen när vi sku sluta med så regnade och solen lös för fullt såg så vackert ut <3 Syns int tyvärr på bilden så bra.

x

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback