Marknan 2010 <3

På torsdagen efter skolan blev det marknaden som gällde, sprang omkring med Anna, Mis, Casse och Ia och the rest :) hittade mycket roligt där och vann mycket skräp as usual haha + en stor playboy<3 men det var en bättre marknad än förra marknaden förutom att Sani Hani inte kunde vara där med mig <3 Uäh gulleunge hur kunde du fara just den dagen <3 sedan när de började dra sig hemmåt så hittade jag Jimmy att härja med där, int fick vi nu bara en parkeringsvakt bara att jaga oss haha ;) . Vi drog sen till karis ett varv och sen körde jag han till Ekenäs igen.

Fredagen så for jag dit redan 12 tiden, där sökte jag efter flaggor åt Jonas, som matilda köpte sista flaggan av ;) du ditt satan haha <3 men men sånt händer :D sen hittade jag Alexander där som jag gjorde mig bekant med, sen skjutsade jag han till Dekan och dog till Hangö, där plockade jag upp Jonas och Joni och så körde vi hem Joni och när vi var påväg därifrån sprang det 2 stora älgar över vägen. Sen på marknaden så gick vi runt där och så vidare vann igen lite saker och sen så fixade vi lite saker . Sedan drog vi hem och där var vi ensamma hela natten Mys <3

Kommentarer
Postat av: anna

oj :O taaack ^^ hihi :D

2010-09-30 @ 17:44:37
URL: http://dabrunette.blogg.se/



Postat av: mathilda

Hehe :P Känner mej rikit kriminell. :P

2010-10-01 @ 18:39:55




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback