School- workout, Nails and fast food.



gSkolan börjde med Nervis x 5000. Vittu vilken morgon.  Började med Gymnastik att gå 10 km på ca 1 timme. Sedan var det nageldekoration men vi fick veta allt om slutarbetet *STRESS*
Sen blev det mat och Sani och jag sökte i hela Karis efter någå att Äta, o sen for vi till Hesburger, och vi vänta i 20 - 25 minuter, så vi fick gratis glass + 2 dubbelburgare för 7 Euro. VOI VOI. Sedan så blev vi nästan försenade till nageldekorationen. Åt glass när jag målade Sanis naglar och dom blev halvfärdiga.
Så i morgon fortsätter jag när vi har kunder. Det ska bli spindelnät Sedan drog jag och Sani och åt nästan kalla hesburger dubbelburgare i min bil och härjade haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback