Unlucky Today.

Otur hela dagen kan man säga.
Först försovd man sig, skulle vara senast 8 hos Sani, och vaknade
kvart före 9. Sen ringer Joni mitt i allt och är pratglad som bara vad. haha :D. 
Sen blev det brott till Sanis och sen visade sig att vi var 1 och en halv timme för tidiga.
Sen var vi 1 timme i Ekenäs Axxell i Knipnäs, och sen for vi o gå i stan 1 timme.
Där så hittade jag int nått, och allt jag ville ha, så gav jag till Sani istället :D
Sen så hamnade jag gå runt hela Stan för att få tag i Delikatbollar, och det fanns 1 i hela jävla stan.  Och hon i kassan lyckades tappa den glasburken i glasskivan i disken så den sprack. GREAT!

Sen så började jag dra mig mot Hangö och sen när ja väl kom dit drog jag till Jeres, och där hittade man 2 datanördar haha. Sen kom Joni dit efter praon oxo.
Sen for jag och Jonas ut och äta <3 Mysigt värre <3

Sen blev det Cruising mellan Hangö - Karis, och i Karis träffade man Ronja <3
så jag fick mina älskade Chokobollar ÄNTLIGEN!! Haha :D

Sen till Hangö o föra ungarna ;) och sen hem i bastun, och nu Satc Season 4 med chokobollar <3
GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: mia

svar: tackkk <3

2010-09-08 @ 15:25:40
URL: http://thesameold.devote.se



Postat av: Alexandra

tack, jag bor i Österbotten. du då? :)

2010-09-08 @ 22:22:13
URL: http://aaxxuus.blogg.se/



Postat av: Alexandra

jasså, har du bott där länge? isf kanske du känner min kompis Janina F? :)

2010-09-08 @ 22:32:41
URL: http://aaxxuus.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback