Veckoslutet = olycka

Sen började mitt veckoslut äntligen. <3 men det blev inget bra veckoslut, eller jo, det var bra, men mycket otur bara, först var vi o myste hemma och sen hämtade vi Joni o Matilda, sen tappa ja kontrollen över diket och hela helvete sluta i dike. Voi voi, sen kom de en bonde där i närheten som kom med traktor och drog upp oss. Bilen fick inga fel, sen drog vi till Karis ett varv och sen hem igen Myspys <3 sen slog jag huvudet ett antal ggr med och allt var bara so wrong..

Söndagen - så var även myspys, <3 låg och såg på filmer hela dagen och sen till hangö ett varv <3. men vägen tillbaka var int lika trevlig.

Smällen kom från ingenstans, bilen studsade mot vägkanten och allt stannade, Lukten av varmt blod från både djur och människa gjorde så jag ville spy flera ggr, men jag kunde ringa 112 ivf.. Resten av kvällen satt jag i chock hemma. that could have been me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback