Dagens <3

Eftersom jag vet hur mycket ni älskar mina uppdateringar haha så kan jag börja spämmä er snart igen bara jag skulle få min dator. But yeah, den senaste  veckan har gått likadant alla dagar.
Jag har vaknat, ringt till Tommi, Tommi ha missa bussen, jag ringt till Chrisse, Chrisse sover fortfarande, så jag hamnat söka dom båda och kört dem till skolan, Farit hem, träffat dom under matrasten, och sedan hängt med dem efter skolan. OCH IDAG VAR INGET UNDANTAG ! <3 Love you Guys. <3 Eller joo, idag var ett undantag för chrisse skulle int ännu till skolan haha, så jag hamnade  fara efter bara Tommi ;) <3

So here you go , bara för att ni ska kunna ha nått att läsa ;) och kom ihåg att kommentera också <3

DAGENS HUMÖR: Energii
DAGENS POJKE: Tommi & Chrisse
DAGENS FLICKA: Myself ;D
DAGENS KLÄDER: Jeans, linne
DAGENS FRISYR: Ponnare + Tommis lippis ;D
DAGENS SMINK: Ögonskuggor, eyeliner
DAGENS VILL HA: Monster ;D
DAGENS BORDE: Städa rumme och städa bilen
DAGENS PLANER: Härja med Tommi o Chrisse ;D
DAGENS JOBBIGA: Att hamna va hemma när Tommi e i skolan
DAGENS ROLIGASTE:  Att få vara med Tommi o Chrisse ;)
DAGENS TRÅKIGASTE: Att vänta på att dom slutar.
DAGENS LÄNGTAN: Secret ;D
DAGENS VÄDER: Molnigt o lite kulit
 DAGENS FUNDERING: Vad händer idag då ;D
DAGENS BEROENDE: Music a la Tommi och Monster <3
DAGENS LÅT: Don Omar - Danza Kuduro
DAGENS ORD:
ööh, ingen aning x)

Kommentarer
Postat av: Vickan

hiohiohio :-D jag tycker du ska ta svängana in hiiiiiit nån daaag! :D

2011-08-28 @ 10:37:08
URL: http://mmevvickan.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback